#1 2010-12-20 00:05:49

Cerses

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-07-26
Posty: 3
Punktów :   

| PVP | Phobos MU | Ver: Season IV | Exp: 22-42x |Drop: 32% |ZAPOWIEDZ

PHOBOS MU

Season IV




WPROWADZENIE
_______________________________________________


[font="Palatino Linotype"]Wirtualny świat gier MMORPG jest miejscem spotkań setki tysięcy graczy na całym świecie. 
Bez względu na wiek, płeć, kolor skóry, czy wyznawaną religie - każdy ma szanse zaistnieć w wirtualnej rozgrywce i zdobyć szacunek wśród populacji graczy.
Co tak naprawdę łączy ich wszystkich? Co sprawia, że tak wielu godzinami przesiaduje przed monitorem komputera?
MMORPG daje nam szansę na oderwanie się od szarości dnia codziennego - to w dzisiejszych czasach ogromna zaleta. To też przecież pewnego rodzaju współzawodnictwo,
które ludzie tak kochają. (powstają klany, które wchodzą w sojusze, bądź ze sobą walczą).
Zapraszamy Was do naszego świata MMORPG. Chcemy, aby każdy z Was poznał jego magię, stoczył niezapomniane walki, poznał wspaniałych ludzi.
Od Was zależy jaką drogę obierzecie w swojej magicznej podróży.
[/font]

*|*


NOREBIRTH ( PvP )
_______________________________________________


Obecnie wiele jest tego typu serwerów... jakże przyciągające i modne jest napisanie w topie PvP. Ale czy każdy "Administrator" na prawdę rozumie idee tego rodzaju rozgrywki? Przecież nie polega to tylko na tym, aby zlikwidować możliwość resetowania postaci, zastosować najnowsza wersję plików 
i rozkoszować się swoim " prawdziwym PVP serwerem ", sami powiedzcie ilu z Was po chwilowym "napaleniu" było wielce rozczarowanych?
Nasze podejście do pracy nad PHOBOS jest szczególne. Znamy błędy przeszłości, zwarci i gotowi stajemy na przeciw wyzwaniu, jakim jest stworzenie zbalansowanego PVP serwera, który wyciśnie esencje z Mu Online.
Mu kładzie nacisk na starcia między graczami, czy nie za to kochamy tą grę? Każdy z nas pamięta czasy, gdy ekscytowaliśmy się wbiciem każdego punkcika w statystyki na "Globalu", jednocześnie zważając na każdy wydany jevel w handlu.
Najmniejszy błąd powodował irytacje i żal, za popełnioną gafę... nie było łatwo, ale czy to nam przeszkadzało?
Naszym zdaniem obecnie wymiera prawdziwa wartość  PVP. Zanika prawdziwy cel i przesłanie tych serwerów. Chcemy to zmienić i prawdziwie uwydatnić cechy, jakimi charakteryzuje się rozgrywka - gracz kontra gracz.
Pracujemy skrupulatnie i dbamy o każdy szkopuł, aby każdy z Was odczul i wyciągnął z tej gry, to co tak naprawdę sprawiło, ze pewnego dnia zagraliście i dzisiaj wciąż gracie.
PvP stawia na doświadczenie, skrupulatność i zmysł wojownika - jednocześnie wokół graczy tworzy się otoczka, która zmusza do dokładnego przemyślenia każdego następnego ruchu.
Chyba każdy z nas doświadczył jakiejś porażki, ale czy te porażki w
bataliach z graczami nie napędzają nas jeszcze bardziej ? to jest idea PVP!


*|*


ZABEZPIECZENIA
_______________________________________________



Stabilna gra, a przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa, tego jako gracze oczekujecie. Brzmi banalnie - tak niewiele trzeba by przyciągnąć kogoś do gry - ale czy ten "banał" jest taki łatwy do spełnienia? Obecnie prywatne serwery - szczególnie na polskiej arenie - są mocno podatne na ataki ze strony nieuczciwych graczy (mend, tak słodko ich nazwijmy). RiP staje się plagą, którą szerzą zakompleksieni z wygórowany ego i manią BOGA osoby, którym po prostu sprawia przyjemność niszczenie czyjejś pracy - bo przecież mogą, Internet im tego nie zabroni ... z 2 strony są to też nieczyste zagrywki ze strony konkurencji ... wkraczając z naszym serwerem na "giełdę" mamy to na uwadze.
Pakiet będący podstawą bezpieczeństwa na PHOBOS ( HACKSUCKER ) jest autorstwa Mirrqa, który swego czasu pisał cheaty na Global Mu Online.
Jego doświadczenie w aspekcie bezpieczeństwa daje nam niejako komfort psychiczny, jednak nie możemy powiedzieć: " tak w 100% jesteśmy odporni na ataki bla bla...  ". Serwer został zabezpieczony na tyle, na ile obecnie jesteśmy wstanie to zrobić. Oczywiście obecny system zabezpieczeń nie zwalnia nas z pracy nad jego udoskonalaniem. Każdy sygnał budzący podejrzenia będzie gruntownie badany, a jego działania sukcesywnie blokowane, za czym idzie częsty update zapory.
W tym miejscu chciałbym zaapelować o uczciwą grę, nie jesteśmy tutaj aby nawzajem uprzykrzać sobie życie ( Wiem, niektórzy są, ale ich świadomie pomijam ) - razem możemy stworzyć piękny świat oparty na zasadach fair-play!


*|*


WSPÓLNOTA
_______________________________________________



Czyż nie każdy gracz tworzy wspólnotę na serwerze? niezależnie od tego, jaki mamy stosunek do siebie, jak gramy - czy nam się to podoba, czy nie - tworzymy jedność.
Możemy to nazwać społeczeństwem graczy - ładnie brzmi - nie zacznę od tekstu: JAK W ZYCIU W SPOELCZENSTWIE MUSZA PANWOAC ZASADY - oklepane nie sądzicie?
Świat MMORPG rządzi się swoimi prawami i to nam niejako odpowiada, ale czy zawsze? Powiedzenie: traktujmy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani - błyskotliwe - nie zawsze ma racje bytu. Istnieje jakaś granica, bylibyśmy niezwykle naiwni, jeżeli wszystko zostawilibyśmy w Waszych niewinnych dłoniach - co nie znaczy, ze nie darzymy Was zaufaniem . Stawiamy na jakość i przyjazne nastawienie. Bo Wasze dobro jest najważniejsze ! ( hmm .. znajomo zabrzmiało )


*|*


REGULAMIN
_______________________________________________



Myśleliście, ze nie będzie?, cóż rozczarowania są częścią naszego życia . Do sedna:
Nie będziemy obsypywać Was punktami, podpunktami bo to nie protokół ... Nie zabierzemy Wam swobody gry, kończąc oryginalnym: " Robimy to dla Waszego dobra". Są jednak rzeczy i zachowania, których najzwyczajniej w życiu sobie nie życzymy. Jesteśmy ludźmi i dla ludzi tworzymy.
Nie zdzierżymy, jeżeli ktoś świadomie będzie niszczył naszą pracę, próbował zamienić w koszmar grę innym osobom, bądź w plugawy sposób czerpał korzyści z ewentualnych niedociągnięć.
Znajome rzeczy prawda? niestety od niepamiętnych czasów są brudami, które wielokrotnie spotykamy na polskich serwerach - to nie powód do dumy, nie sądzicie?, może czas pokazać, ze i nas stać na dobra postawę?
Nie będziemy z góry każdego oceniać - nie jesteśmy Bogami..., ale postaramy się skrupulatnie badać i odpowiednio intepretować każde zdarzenie, sukcesywnie, a co najważniejsze sprawiedliwie dochodzić do prawdy i optymalnego rozwiązania.


*|*


DEMOKRACJA
_______________________________________________



Zastanawiające prawda?, Na serwerze prócz nas, decydujący głos w sprawach będzie miała tzw. players council - rada graczy. Ów rada prawdopodobnie będzie składać się z Guild Masterów czołowych Gildii / Sojuszy. Wszelkie decyzje, pomysły związane z rozwojem projektu będą przechodzić przez ich ręce i to oni będą mieć decydujący wpływ na określone większe i mniejsze zmiany. Naszym zdaniem taka współpraca będzie niezwykle owocna i pozwoli uniknąć wpadek w miarę rozwoju serwera PHOBOS. Szczegóły na ten temat zostaną podane na forum.

*|*


KONKURSY
_______________________________________________



Ogólnie rzecz ujmując - eventy mają za zadanie urozmaicić grę i niejako oderwać nas od monotonii jaką jest expienie. Nie będziemy na siłę starać się zasypywać Was "customami". Będziemy stawiać na jakośc a nie ilość wprowadzanych eventów. Każdy konkurs będzie odpowiednio dobrany do panujących w danym czasie realiów na serwerze - mamy szereg pomysłów i długoterminowych planów związanych z tym aspektem gry.
Nie będzie miejsca na banały, aczkolwiek nie wykluczamy szybkich eventów za niewygórowane nagrody. W przyszłości są plany wprowadzenia nagród gotówkowych, oraz przedmiotowych za określone konkursy - Inwestujemy w ten projekt, a co za tym idzie zależy nam na Waszym poczuciu frajdy z gry. Chcemy sprawić, aby PHOBOS tętnił życiem ( niczym Nowojorskie dzielnice ), aby każdy w równym stopniu miał możliwość wykazania się w konkursach i szansę na wygraną. Kto wie, może właśnie do Ciebie uśmiechnie się los !


*|*


KONFIGURACJA HOSTINGU
_______________________________________________



W tym miejscu przedstawione zostaną parametry serwera hostującego.

*|*


DOTACJE
_______________________________________________



Drażniący temat, aczkolwiek musimy go poruszyć. Mimo naszych osobistych inwestycji mamy nadzieję, że i Wy dobrowolnymi dotacjami będziecie utrwalać status serwera i nie pozwolicie mu zniknąć z areny. Wprowadzenie donate nie musi łączyć się ze specjalnym traktowaniem graczy, każda wspomoga jest na zasadzie cegiełki, która będzie umacniać fundamenty naszego wspólnego świata. To takżę Wasza inwetycja w Was samych, bo przecież to dla Was będą nagrody, to dla Was to robimy ( huh wiele tych Was... ale taka jest prawda ). Sam system dotacji prawdopodobnie będzie polegał na bezpośrednim przelewie, jak i tzw. sms premium.

*|*


RATE SERWERA
_______________________________________________



- Experience rate: 20x - 45x, jest dość duża rozbierzność, jednak w tym przedziale chcielibyśmy się zamknąć i na podstawie Waszych argumentów ostatecznie określić.
- Drop Rate: 32%
- Serwer nie bedzie posiadał sztucznie modyfikwoanych spotów
- Nie ingerujemy w gameplay, nie zmieniami przeliczników
- Elf buffer: do 50 lvlu, niektórzy powiedzą że to mało. Uważamy, że w ten sposób unikniemy sytuacji, w której na 220 lvlu nagle kończy się buff i gracz wraca kilka map wstecz, bo najzwyczajniej nie daje rady. Chcemy Was od samego początku przygotować na trud i zachęcić do płynnej gry - mapa po mapie.
- Kasowanie postaci: do 220 lvlu
- Tworzenie gildii: od 100 lvlu
- Tworzenie ally: od 10 graczy
- Limit G w ally: 2 - unikamy sytuacji, w której gra będzie na zasadzie "JEDNO ALLY VS RESZTA ŚWIATA"
- Max lvl itemu: +13+16
- Soul Rate: 55%/85% +luck | JoL Rate: 70%
- Drop jeveli - głównie z potworów
SHOPY:
- poty: HP5 MANA25
- sety sphinx / brass / wind /  +0+4 i odpowiedniki
- części do zaproszeń BC / DS / IT
- pety ( satans, angel, archangel, demon )
- inwazje co 12h - ustawienia standardowe

Informacje o pozostałych aspektach gry będą systematycznie uzupełniane. Konfigurując serwer zwracamy uwagę na charakter, jaki chcemy uzyskać - PVP low serwer.


*|*


ZAPEWNIAMY!
_______________________________________________



Tutaj zamierzamy się skupić na faktach, a wykluczyć wszelkie kruczki marketingowe.
Całkowicie wykluczamy sytuacje faworyzacji graczy. Każdy problem nie zostanie bez odzewu, nasi supporterzy zawsze będą służyć pomocą - forum.
Wraz z rozwojem zapewnimy pełną stabilność gry, niestety testy nie zawsze odzwierciedlają pełen status serwera i różne rzeczy mogą się wydarzyć tuż po starcie. Wszelkie konkursy będą rozgrywane na zasadzie fair - play. Możecie być pewni, że wszelkie przejawy nieczystej gry będą odpowiednio traktowane. Przystępując do gry na PHOBOS możesz być pewny, że serwer nie będzie należeć do najłatwiejszych. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby zabezpieczenia godnie spełniły sowje zadanie. Spory nacisk zostanie również położony na sukcesywne usuwanie błędów gry.

Możesz stwierdzić, że poza wyżej wymienionymi rzeczami - nic nie jest pewne ... i tu się mylisz, nie chcemy składać obietnic nie mając 100% pewności. Wiele rzeczy z takich, czy innych powodów wiąże się nawet z minimalnym ryzykiem, dlatego wymienianie ich tutaj jest bezcelowe.


*|*


ZBYT PIĘKNE, ABY MOGŁO BYĆ PRAWDZIWE!
_______________________________________________



Hmm, zapytacie gdzie w tym wszystkim jest haczyk?, gdzieś musi być jakieś ALE.
Impulsem i motywacją naszych działań nie jest stworzenie kolejnego mdłego i ze statusem: " to już było " serwera.
Projekt realizowany jest z pasji do tej gry. Tak samo jak Wy cieszycie się z grania, tak my jesteśmy szczęśliwi z możliwości stworzenia wspaniałego miejsca łączącego pasjonatów MUO.


*|*

BETA TESTY
_______________________________________________



Obecnie trwają prace nad plikami, oraz ostateczną komnfiguracją. Testy przewidziane są jeszcze na ten rok, natomiast nie możemy obiecać tego w 100%. Client + ewentualne patche zostaną podane wraz z decyzją o uruchomieniu beta testów. Nie jesteśmy wstanie podać precyzyjnej daty ostatecznego startu. Mamy cichą nadzieję, że będzie to styczeń 2011r.

*|*


NOTICE!
_______________________________________________


Official Forum: SOON
Official Website: SOON
Official Client: SOON
Beta Opening: SOON
Support mail: SOON
Grand Opening:
first month 2011

*|*


Zapowiedź będzie uzupełmiana o ważniejsze informacje. Mamy nadzieję, że powyższą zapowiedzią jasno przedstawiliśmy nasze plany związane z rozwojem projektu PHOBOS.

PHOBOS Aministrators

Publication Created by Cerses & Adrianox for PHOBOS MU project - All Rights Reserved

Offline

 
Udzielać się na forum!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://klinikastonava.cz/ przegrywanie kaset vhs